Alžběta Ducká

Bakalářská práce

Marketingový plán vybraného podniku

Marketing strategy analysis of the company CZC.cz
Anotace:
Cílem této práce je rozbor, zhodnocení a návrh zlepšení současné marketingové strategie společnosti CZC.cz. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky marketingového výzkumu a vymezuje relevantní pojmy nutné k dalšímu pochopení. V praktické části je pak provedena situační analýza včetně primárního výzkumu vzešlého z dotazníkového šetření. Její výsledky jsou použity ke zhodnocení současných a návrhu …více
Abstract:
Goal of this survey is an analysis, evaluation and improvement suggestion of the curent marketing stategy of the company CZC.cz. The theoretical part brings reader to the problematice of marketing research and defines the relevant concepts needed for further underestanding. In practical part there is done situation analysis inclusive of primary research obtained from the questionnaire. It ́s findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON