Marketingový plán vybraného podniku – Alžběta Ducká
Alžběta Ducká
Bakalářská práce
Marketingový plán vybraného podniku
Marketing strategy analysis of the company CZC.cz
Anotace:
Cílem této práce je rozbor, zhodnocení a návrh zlepšení současné marketingové strategie společnosti CZC.cz. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky marketingového výzkumu a vymezuje relevantní pojmy nutné k dalšímu pochopení. V praktické části je pak provedena situační analýza včetně primárního výzkumu vzešlého z dotazníkového šetření. Její výsledky jsou použity ke zhodnocení současných a návrhu …víceAbstract:
Goal of this survey is an analysis, evaluation and improvement suggestion of the curent marketing stategy of the company CZC.cz. The theoretical part brings reader to the problematice of marketing research and defines the relevant concepts needed for further underestanding. In practical part there is done situation analysis inclusive of primary research obtained from the questionnaire. It ́s findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský