Online komunikace e-shopu HZH Style – Bc. Vojtěch Marek
Bc. Vojtěch Marek
Diplomová práce
Online komunikace e-shopu HZH Style
Online Communication of the HZH Style E-shop
Anotace:
Tato diplomová pojednává o tématu online komunikace e-shopu HZH Style. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část praktickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, e-commerce, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly k danému tématu realizovány, načež jsou také zodpovězeny …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problematice of online communication of HZH Style e-shop. Theoretical concepts are explained in the firts part which are necessary for the practical part. Theoretical part follows the basic concepts like: digital communication, digital markting, e-commerce or research methodology. Practial part presents research results. Research questions are answered and there are relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marek, Vojtěch. Online komunikace e-shopu HZH Style. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová