Marketingová komunikace v EU projektech ve školství – Mgr. Jana Vodáková
Mgr. Jana Vodáková
Diplomová práce
Marketingová komunikace v EU projektech ve školství
Marketing Communication in Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů marketingové komunikace v oblasti mezinárodní spolupráce ve školství Zlínského kraje a ve vybraných školách ze států Evropské unie. Popisuje, jaké prostředky školy využívají, jaké vnímají přínosy mezinárodní spolupráce, svoje silné stránky či rezervy v komunikaci průběhu a výstupů projektů, jaká užitečná doporučení k dalšímu rozvoji tématu navrhují …víceAbstract:
This thesis analyzes the use of marketing communication tools in the field of international cooperation in education of Zlin Region and in selected schools from the European Union. It describes what tools the schools use, what they perceive as the benefits of international cooperation, what are their strengths and reserves in communication of the project outputs and they propose as useful recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodáková, Jana. Marketingová komunikace v EU projektech ve školství. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová