Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS – Bc. Alena BEDNÁŘOVÁ
Bc. Alena BEDNÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS
Social Advertising focused on AIDS problems
Anotace:
Bakalářská práce ?Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS? je zaměřena na sociální reklamu jako nástroj pro ovlivňování veřejnosti a její možnosti při prezentaci problému AIDS. V první části se zaměřuji na sociální reklamu jako na komunikační prostředek, jehož cílem je upozorňování na celospolečenské problémy a vzbuzení ochoty recipientů přispět vlastním úsilím k jejich řešení. Druhá část je …víceAbstract:
The bachelor thesis ?Social advertising focused on AIDS problems? is focused at social advertising as a tool for influencing of the public and its options at the presentation of the problem AIDS. I focus at social advertising as a means of communication in the first part and its target is attention to collectively problems and the capture of the wilingness of recipients to contribute their own effort …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Zveřejnit od: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘOVÁ, Alena. Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Poradenství v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk přesvědčování v reklamě
Nikola Konrádová -
Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Kristýna Andělová -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Sociální reklama na příkladě kampaní proti kouření
Karolína Chrastinová -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Anežka Součková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková