Marketing ZOO Jihlava v zimní sezoně – Tereza Matýzková
Tereza Matýzková
Bakalářská práce
Marketing ZOO Jihlava v zimní sezoně
Winter Season Marketing in ZOO Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout aktivity, které by zvýšily návštěvnost ZOO Jihlava v zimní sezóně. Základem návrhů bude vlastní marketingový výzkum mezi hlavním segmentem zkoumané instituce, kterým jsou matky s dětmi ve věku do 3 let z Jihlavska. Teoretická část představí základy marketingu služeb a jeho specifičnost, a také marketingový výzkum. Praktická část nejprve představí ZOO Jihlava, zejména …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.