Tereza Matýzková

Bakalářská práce

Marketing ZOO Jihlava v zimní sezoně

Winter Season Marketing in ZOO Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout aktivity, které by zvýšily návštěvnost ZOO Jihlava v zimní sezóně. Základem návrhů bude vlastní marketingový výzkum mezi hlavním segmentem zkoumané instituce, kterým jsou matky s dětmi ve věku do 3 let z Jihlavska. Teoretická část představí základy marketingu služeb a jeho specifičnost, a také marketingový výzkum. Praktická část nejprve představí ZOO Jihlava, zejména …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.