Veronika Kaláčová

Diplomová práce

Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy

Diagnostics of Musicality Focusing on Language Literacy of Fifth Grade Primary School Students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá souvislostmi mezi hudebností a jazykovou gramotností v cizím jazyce. Práce má teoreticko-empirický charakter, její první část se věnuje teoretickým východiskům hudebnosti a jazykové gramotnosti, též jsou představeny jejich styčné body. Empirická část představuje výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké souvislosti lze nacházet mezi úrovní hudebnosti a jazykové gramotnosti žáků …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the relationship between musicality and language literacy in a foreign language. It has a theoretical-empirical character. The first part focuses on the theoretical basis of musicality and language literacy, while also introducing mutual specific features. The empirical part presents research, in which the aim was to discover what observable connections there are between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kaláčová, Veronika. Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe