Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích – Martina IVANOVIČOVÁ
Martina IVANOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Use of online promotion of a small business on social networks
Anotace:
Podnik Krafárna UL má v poslední době málo účinnou propagaci a jejím následkem i nízké tržby. V dnešní době proměnily sociální sítě výrazným způsobem online marketing. Na sociálních sítích se prezentuje přes 45 % podniků, ale ne vždy úplně správným způsobem. Cílem práce je vyhodnocení současných způsobů online propagace podniku Krafárna UL na sociální platformě Instagram a návrh, jak zlepšit současnou …víceAbstract:
The company Krafárna UL has had little effective promotion and, as a result, low sales. Nowadays, social networks have significantly transformed online marketing. Over 45 % of businesses present themselves on social networks, but not always in the right way. The aim of the work is to evaluate the current methods of online promotion of the Krafarna UL business on the social platform Instagram and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANOVIČOVÁ, Martina. \textit{Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/y099ew/.
Jak správně citovat práci
IVANOVIČOVÁ, Martina. Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska