Barbora Jechová
Diplomová práce
Expanze OSVČ na portugalský trh
Uhrazení vložného na konferenci "International Conference on Automotive Industry (ICAI 2022)", pořádá ŠKODA AUTO University, Mladá Boleslav ve dnech 9. - 10. 6. 2022 pro Ing. et Ing. Barboru Zemanovou, Ph.D. (s účastí na konferenci).
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vymezením základních pojmů z oblasti podnikání a srovnává podnikání v České republice a Portugalsku. Dále jsou v práci rozebrány motivy, rizika a formy vstupu na zahraniční trh. Na tomto základě je zpracován konkrétní podnikatelský plán expanze českého OSVČ na vybraný segment portugalského trhu. V teoretické části práce je uvedena základní charakteristika v podnikání, potřebné …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the definition of basic concepts in the field of business and compares business in the Czech Republic and Portugal. Furthermore, the work discusses the motives, risks and forms of entry into foreign markets. On this basis, a specific business plan for the expansion of the Czech self-employed into a selected segment of the Portuguese market is prepared. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Brodský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jechová, Barbora. Expanze OSVČ na portugalský trh. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner