Bc. Lucie Lajsznerová

Diplomová práce

Marketingová komunikace

Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybrané společnosti, jejíž hlavním cílem je navrhnout doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří částí - teoretická východiska, vlastní práce, výsledky a diskuse. První část se zabývá literární rešerší zpracované na základě studia české i zahraniční odborné literatury. Literární rešerše vymezuje pojmy …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing communication of the selected company, the main objective is to propose recommendations for improving the current marketing communication. The thesis is divided into three parts - theoretical background, the practical part, results and discussion. The first part deals with a literature search based on the study of Czech and foreign literature. The literature search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
  • Oponent: Andrea Řeháková, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y0ca9a y0ca9a/2
30. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.