Bc. Marek Nieslanik

Diplomová práce

Využití herních prvků v Event Marketingu

Využití herních prvků v Event Marketingu

Gaming Principles in Event Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nieslanik, Marek. Využití herních prvků v Event Marketingu. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe