Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD – Zuzana Kolaříková
Zuzana Kolaříková
Bakalářská práce
Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD
The role of image in the electoral campaigns in the Czech Republic: ČSSD party´s image
Anotace:
Tato případová studie analyzuje stranickou image České strany sociálně demokratické. Primárně je práce zaměřena na roli image ve volebních kampaních. Nejprve přináší teoretický souhrn problematiky politické komunikace. Následně se zaměřuje na fenomén public relations a image. Poukazuje na význam politického marketingu při vytváření stranické image. Součástí práce je i analýza volebních kampaní České …víceAbstract:
This is a case study analyses of the Czech Social Democratic Party´s image. This thesis primarily concentrates on the election campaign´s role in developing its image. At first it brings a theoretical summary of political communication. Subsequently, it focuses on the phenomenon of public relations and image. It shows how political marketing during a campaign generates the party´s image. One part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra
Název
Vložil
Vloženo
Práva