Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti – Petra Machalová
Petra Machalová
Bakalářská práce
Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti
Tax-deductible Expenses on Advertising and Promotion of the Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové aktivity v obchodní společnosti v sou-ladu s platnou daňovou a účetní legislativou v České republice. V teoretické části je popsán daňový systém České republiky, dále rozebrány jednotlivé formy reklamy a propagace, následné řešení účetního a daňového hlediska reklamy a propa-gace. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové aktivity ve společnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing activity in business company accord-ance with applicable tax and accounting legislation in the Czech Republic. The theoretical part describes the tax system of the Czech Republic. Next I analyze forms of advertisement and promotion with focus on tax and accounting. The practical part is focused on the analysis of marketing activities in XYZ Company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machalová, Petra. Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.
Jana NOVÁKOVÁ -
Meranie vyvolaných administratívnych nákladov cestnej dane s praktickou aplikáciou
Iveta Dežerická -
Vyvolané náklady daně z přidané hodnoty
Hana Novotná -
Projekt optimalizace procesu kontroly a její dopad na náklady dané firmy
Jana Křiváková