Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o. – Bc. Andrea KOUBKOVÁ
Bc. Andrea KOUBKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Education of Call Center Employees in ATODA Telemarketing, spol. s. r.o.
Anotace:
Cílem této práce je popis a analýza čtyř-fázového vzdělávacího systému ve firmě ATODA Telemarketing. V první kapitole ujasním základní terminologii týkající se těchto čtyř fází, v druhé kapitole popíšu call centrum, jeho personální složení a vzdělávání operátorů. Poté zjištěné teoretické poznatky aplikuji na firmu ATODA Telemarketing a zanalyzuji jejich systém vzdělávání.Abstract:
The aim of this paper is to describe and analyze the four-phase education system in ATODA, Telemarketing. In the first chapter I will clarify the basic terminology settling on these four phases, in the second chapter I will describe the call center, its staff composition and operators education. Then the theoretical findings which I found I will apply to ATODA Telemarketing and analyze their education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Zveřejnit od: 29. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Hana Bartoňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUBKOVÁ, Andrea. Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje identifikace tréninkových a vzdělávacích potřeb zaměstnanců
Tereza Zahálková -
Identifikace vzdělávacích potřeb železničních zaměstnanců
Tomáš HROŠČANÍK -
Identifikace vzdělávacích potřeb absolventů VŠ a nástavbových forem vzdělávání nastupujících do zaměstnání z ÚP
Iveta DUDOVÁ -
Vliv podnikového vzdělávání na identifikaci zaměstnanců s podnikem
Lucie Hlaváčková -
Problematika plánování, realizace a evaluace zápisů do 1. ročníku ZŠ
Veronika BOBKOVÁ -
Tvorba, realizace a evaluace firemního vzdělávání: případ vybrané mezinárodní korporace
Kateřina Havlíková -
Vyhodnocení a meta-evaluace mid-term evaluací realizace strategie komunitně vedeného místního rozvoje
Max Maixner -
Evaluace programu rozvoje města Krásná Lípa
Lukáš Hrneček
Název
Vložil
Vloženo
Práva