Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1 – Kateřina HOFMANOVÁ
Kateřina HOFMANOVÁ
Diplomová práce
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
A study of analytic-synthetic method of reading based on text books published by three different publishers: Fraus, Nová skola a Studio 1+1
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství NOVÁ ŠKOLA, Fraus a Studio 1+1. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, je věnována historickému vývoji slabikáře a vysvětlení metod čtení. V praktické části práce bylo provedeno srovnání učebnic českého jazyka pro 1. ročník od zmíněných nakladatelství podle vlastních kritérií …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on processing of analytical-synthetic method of reading in textbooks by publishing house NOVÁ ŠKOLA, Fraus and Studio 1 + 1. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to the historical development of the spelling books and the explanation of the reading methods. In the practical part of the thesis, a comparison of Czech language textbooks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFMANOVÁ, Kateřina. \textit{Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/y2cc95/.
Jak správně citovat práci
HOFMANOVÁ, Kateřina. Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Výuka prvopočátečního čtení u dětí s lehkým mentálním postižením. Porovnávání metody analyticko-syntetické a metody Sfumato.
Marika KOPEČNÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ