Bc. Alena CHRASTINOVÁ

Bakalářská práce

Průzkum spokojenosti klientů s VZP ČR ve Zlínském kraji

The research of clients´satisfaction with the General Health Insurance Company Czech republic in the Zlin´s region
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je zabývat se mírou spokojenosti klientů Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které kladou důraz na uspokojení zákazníka a jeho postavení v celém procesu zdravotního pojištění. Zdroje, ze kterých …více
Abstract:
The aim of my bachelor work is find out value of customers´ satisfaction with the General Health Insurance Company Czech republic through questionnaire inquiry. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this work there are elaborate literary information that point out at the importance of clients´ satisfaction and its position in the process of health …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4681

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHRASTINOVÁ, Alena. Průzkum spokojenosti klientů s VZP ČR ve Zlínském kraji. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.