Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ – Bc. Kristina VÁLKOVÁ
Bc. Kristina VÁLKOVÁ
Diplomová práce
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ
The Analysis of Reader´s Adequacy of Reading Book´s Texts for 8th Grade Students of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ. Teoretická část se věnuje rozboru čítanky Fraus a způsobů literárního vzdělávání u nás a v zahraničí. Praktická část za pomocí výzkumných metod sémantického diferenciálu a rozhovorů v ohniskových skupinách zjišťuje vliv různých proměnných na vnímání ukázek u žáků.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of reader´s adequacy of reading texts in books for 8th grade students of elementary school. The theoretical part analyses Fraus reading book and different ways of literature education in the Czech Republic and abroad. The practical part surveys the influence of different variables on pupils´ reception with the help of research methods semantic differential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁLKOVÁ, Kristina. Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Adekvátnost literárních textů čítanky Fraus pro 6. ročník
Nikola JEHLÁŘOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Interpretace literatury u žáků středních škol
Julie Šedivá -
Čtenářská gramotnost u žáků primární školy
Monika EREMIÁŠOVÁ -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ
Jana KŘEPELOVÁ -
Čtenářská výchova jako součást literární výchovy na 1. stupni ZŠ
Mária MAŤÁTKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva