Lukáš Chromý

Bakalářská práce

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing strategy of the company entering new markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. při vstupu na nový exportní trh do Velké Británie. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti mezinárodního marketingu a jeho koncepcí, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentaci, targetingu, a positioningu. Analytická část se následně věnuje představení společnosti RUDOLF JELÍNEK …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with creating marketing strategy for RUDOLF JELÍNEK a.s. company to enter new export market, UK. The theoretical part of the thesis describes concepts of international marketing mix, communication mix, market segmentation, targeting and positioning. In analytical part of thesis is introduction of RUDOLF JELÍNEK a.s. company and analyzes of intern and extern environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON