Percepce stárnutí a jeho tabu v prezentaci médií – Bc. Martin PASTRŇÁK
Bc. Martin PASTRŇÁK
Rigorózní práce
Percepce stárnutí a jeho tabu v prezentaci médií
Perception ageing and it is tabu in the prezentation of media
Anotace:
V této práci se zaměřuji na to, jak je stáří ve společnosti vnímáno, zda je tématu stáří poskytován v médiích dostatečný prostor, a zda je, či není tabuizováno. V teoretické části práce je popsána životní cesta jedince, kulturní podmínky a hodnoty. Dále je uvedena problematika tabu, jakožto kulturně společenského fenoménu a její podmínky. Na závěr teoretické části je rozpracována problematika médií …víceAbstract:
In this thesis I focus on the facts how the ageing in our society is perceived, whether in the media a sufficient area is provided for the subject matter of age and if it is or not tabooed. In theoretical part of my thesis a person?s life cycle, social conditions and values are described. Furthermore, taboo problems as a cultural social phenomenon and its conditions are introduced. In conclusion, taboo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
23945
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTRŇÁK, Martin. Percepce stárnutí a jeho tabu v prezentaci médií. Ostrava, 2011. rigorózní práce (PhDr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce s poradenským zaměřením
Práce na příbuzné téma
-
Focus Group v marketingovém výzkumu
Clare Nižníková -
Focus Group v Marketingovém Výzkumu
Alexander Murad Babaev -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Tereza Šmajsová -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Linda Brziakova -
Folklorní soubory a jejich existence v současném společenském kontextu. Na příkladech FS Kašava ze Zlína, Ostravica z Frýdku–Místku a Dolina ze Starého Města.
Pavel Uhřík -
Percepce stárnutí a jeho tabu v prezentaci médií
Martin PASTRŇÁK -
Sexualita seniorů - tabu nebo téma, o kterém lze otevřeně hovořit?
Olga Fialová