Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků – Zuzana KOLČAVOVÁ
Zuzana KOLČAVOVÁ
Diplomová práce
Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků
Anotace:
Práce se zabývá připraveností studentů učitelství přírodopisu a biologie na vyučování s užitím konstruktivistického přístupu, konkrétně práce s prekoncepty žáků. Zjišťování připravenosti proběhlo prostřednictvím dotazníků zadaných vzorku 160 respondentů ze 4 fakult připravujících učitele v lednu až dubnu 2010. Odpovědi respondentů byly kategorizovány a hodnoceny kvalitativně i kvantitativně. Bylo zjištěno …víceAbstract:
This thesis deals with biology and science pre-servis teachers´ availability to teach by using of the constructivistic approach, particularly the preconceptions. Data collecting was based on the questionnaires which were distributed through 160 informants from four university faculties educating teachers within January ? March 2010. The answers of the informants were categorized and assessed both qualitatively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
13743
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Miroslav Papáček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLČAVOVÁ, Zuzana. \textit{Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/y7i0l6/.
Jak správně citovat práci
KOLČAVOVÁ, Zuzana. Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Z-Př/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Softwarové aplikace pro podporu distanční výuky v biologii a geografii
Kateřina DVOŘÁKOVÁ -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Mikroskopie atomárních sil v biologii.
Sandra Bornová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV) v primárním přírodovědném vzdělávání s využitím modelového prostředí školních zahrad - monitoring reality a sondy možností
Zbyněk VÁCHA -
Úroveň znalostí geologického učiva u žáků 9. ročníků vybraných základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií v Pardubickém kraji
Adéla LINHARTOVÁ -
Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie
Nikol PORUBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva