Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity – Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Diplomová práce
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
Internal company communications as a part of corporate identity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a. s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace …víceAbstract:
This thesis targets the problem of the internal communication of the company Veletrhy Brno, a. s. The profile of the firm is shortly mentioned here. The tools and forms of the internal communication, which the company uses for its communication, are specified closer here. Via the market research the given hypothesis will be agreed or disagreed here and new project for better internal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor:
4890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘOVÁ, Helena. Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formy a nástroje evaluácie informačného vzdelávania užívateľov: prax vybraných mestských knižníc z Českej republiky a Slovinska
Eva Hermanová -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Formy motivace a motivační nástroje
Jaroslav Hlinka -
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
Petr HOLUB -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Jiří Dašek -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Kateřina Bžatková -
Mapy jako umělecká forma a mapy jako nástroje a mechanismy moci, kontroly a dozoru
Jana Písaříková -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková