Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem – Bára Fešarová
Bára Fešarová
Bakalářská práce
Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem
Application of Nudging in the Web Environment of Crowdfunding Platforms
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je popis a analýza uplatnění konceptu nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem. V teoretické části práce je vysvětlen koncept nudgingu včetně jeho významu v behaviorální ekonomii. Následuje popis principu crowdfundingu, jakožto alternativního zdroje financování sbírek. Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření skrze metodu CAWI, byla v rámci praktické …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the application of the concept of nudging in the web environment of crowdfunding platforms. In the theoretical part of the thesis, the concept of nudging is explained, including its significance in behavioral economics. This is followed by a description of the principle of crowdfunding as an alternative source of fundraising. Based on data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Koňařík
- Oponent: Petr Lůžek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEŠAROVÁ, Bára. \textit{Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/y8kck2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace behaviorální ekonomie do managementu
Jana Ilavská -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Julie Habartová -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Jan Mega -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Role poznatků behaviorální ekonomie při boji s pandemií COVID 19
Nikol Řačáková -
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Lucie Konečná -
Zadluženost domácností a její řešení s využitím behaviorální ekonomie
Michal Blahout -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Michal Vosinek