Bára Fešarová

Bakalářská práce

Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem

Application of Nudging in the Web Environment of Crowdfunding Platforms
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je popis a analýza uplatnění konceptu nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem. V teoretické části práce je vysvětlen koncept nudgingu včetně jeho významu v behaviorální ekonomii. Následuje popis principu crowdfundingu, jakožto alternativního zdroje financování sbírek. Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření skrze metodu CAWI, byla v rámci praktické …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the application of the concept of nudging in the web environment of crowdfunding platforms. In the theoretical part of the thesis, the concept of nudging is explained, including its significance in behavioral economics. This is followed by a description of the principle of crowdfunding as an alternative source of fundraising. Based on data obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Vojtěch Koňařík
  • Oponent: Petr Lůžek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace