Zavádění revize ICT na základních školách v Plzeňském kraji – Mgr. Jindřich TERČ
Mgr. Jindřich TERČ
Rigorózní práce
Zavádění revize ICT na základních školách v Plzeňském kraji
Implementation of ICT revision in the Plzen region
Anotace:
měna vzdělávací oblasti informatika za posledních téměř dvacet let doznala velké změny. Nově vydaným pokynem vstoupil v platnost nový rámcově vzdělávací program, kterým se mění název vzdělávací oblasti, obsah i časová dotace předmětu informatika. Základní školy nejen v Plzeňském kraji tuto změnu zavádějí v letech 2021?2024. Změna ovlivňuje školy, je potřeba proškolení učitelů, navyšují se počty vyučovaných …víceAbstract:
Changes in the educational field of informatics have undergone major changes over the past almost twenty years. The newly issued instruction entered into force a new framework educational program, which changes the name of the educational area, the content and the time allocation of the subject computer science. Elementary schools not only in the Pilsen region are implementing this change in 2021?2024 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TERČ, Jindřich. Zavádění revize ICT na základních školách v Plzeňském kraji. Olomouc, 2024. rigorózní práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior
Práce na příbuzné téma
-
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Software pro podporu výuky algoritmizace a programování
Veronika VAŠINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva