Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tématem diplomové práce je nákupní chování spotřebitele. Nákupní chování je zkoumáno více obory, a to hlavně obory ekonomickými a psychologickými. Výzkumným problémem jsou faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je popsat vnímání vybraných aspektů nákupního chování českých spotřebitelů a porovnat rozdíly v percepci těchto aspektů v závislosti na vybraných osobních faktorech prostřednictvím …víceAbstract:
The thesis topic is the consumer buying behavior. Shopping behavior is examined by more fields, especially economic and psychological fields. Research problem are the factors influencing the buying behavior of consumer. The aim is to describe the perception of selected aspects of consumer shopping behavior of Czech consumer and compare the differences in perception of these aspects, depending on selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013
Zveřejnit od: 2. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAJČNEROVÁ, Pavla. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva