Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek – Tomáš ROLEČEK
Tomáš ROLEČEK
Bakalářská práce
Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek
Marketing and promotion of music market
Anotace:
Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního …víceAbstract:
Theoretical part of my bachelor thesis is divided into several sections. The first part focuses on definition of music in general. The next one deals with music in context of marketing mix. The third one describes business models with the music records, record labels and distribution tools. The last section is dedicated to the legal issues, which are related to music distribution. Practical part follow …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18769
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROLEČEK, Tomáš. Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.