Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o. – Zuzana MAREČKOVÁ
Zuzana MAREČKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.
The Analysis of sponsorship efficiency in Company Remerx Ltd
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám problematikou sponzoringu jako součástí marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkajících se sponzoringu. V praktické části jsem provedla analýzu firmy Remerx s.r.o. a jejich sponzorských akcí. Na konci práce jsem zformulovala návrhy a doporučení na zlepšení sponzoringu ve firmě Remerx. Tyto …víceAbstract:
In my bachelor thesis I decided to deal with problems of sponsorship as a part of marketing communication. The thesis consists of two main parts. In the first part there are theoretical data concerning sponsorship. In the practical part I analyzed Remerx Ltd and their sponsor{\crq}s actions. In the end of the thesis I state suggestions and recommendations to improve sponsorship in Remerx Ltd. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREČKOVÁ, Zuzana. Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vůči českému zelenému spotřebiteli
Nikol Šťastná -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Marketingová komunikace památky UNESCO
Petra Hanělová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace
Anna Zelená