Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy – Bc. Pavel JULINA
Bc. Pavel JULINA
Diplomová práce
Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Marketing management of the company Pneuform Hulin plc as a condition for the competitiveness of the firm
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá řízením společnosti Pneuform Hulín, a.s. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost. Na základě informací získaných z odborné literatury jsou odpovídajícím způsobem zpracovány analýzy současného stavu společnosti, jejího řízení a konkurentů, na jejichž základě je zpracován ideový projekt jejího marketingováho řízení. Tento projekt je v závěru podroben rizikové a nákladové …víceAbstract:
This thesis deals with the management company Pneuform Hulin plc to increase its competitiveness. Based on information obtained from the literature there are adeguately prepared analyses of the current state of the company, its management and competitors on the basis of which is elaborated ideological project of marketing management. This project is considered risky and subject to cost analysis, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JULINA, Pavel. \textit{Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yc1xqs/.
Jak správně citovat práci
JULINA, Pavel. Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Pořízení a provoz elektromobilů z účetního a daňového hlediska
Lada Havlová -
Projekt zlepšení řízení nákladů a racionalizace dopravy ve společnosti Plastika, a.s.
Karolína Kopecká -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
Návrh modelu nákupu infuzní a enterální techniky z hlediska technických parametrů a nákladové analýzy
Nela Švitorková -
Efektivní systém odměňování a motivace brigádníků GAC, a.s.
Ivana Vořechovská -
Analýza ekonomické a ekologické zátěže u různých typů pohonů v osobních automobilech
Pavel Němejc -
Analýza a komparace vybraných ukazatelů bankovních sektorů Portugalska, Španělska a Itálie před a po přijetí pravidel Basel III
Ondřej Stříbrský -
Analýza a řízení nákladů a kalkulací podniku
Helena TONCAROVÁ