Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace – Martina MINKSOVÁ
Martina MINKSOVÁ
Bakalářská práce
Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace
Hearing impairment of a therapist in a rehabilitation environment
Anotace:
Na základě mých osobních zkušeností a z analýzy získaných informací o zkušenostech a názorech dalších lidí se sluchovým postižením, se práce zabývá zmapováním předností a omezení kochleárního implantátu v souvislosti s uplatněním v oboru rehabilitace. Dále vysvětluje problematiku komunikace a spolupráce mezi pacientem a terapeutem se sluchovou vadou. V teoretické části se zaměřuji na popis sluchového …víceAbstract:
My thesis depicts the advantages and disadvantages of wearing cochlear implant in the field of rehabilitation. According to my own experience and the analysis based on the questionnaires of people wearing it. The thesis deals with the communication in general and cooperation between pacient and the therapist who are hearing impaired. In the theoretical part of the thesis I focuse on the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Kristiníková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MINKSOVÁ, Martina. Sluchová vada terapeuta v prostředí léčebné rehabilitace. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Fyzioterapie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením
Lucie PAPRSKÁŘOVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová -
Vzdělávání osob s mentálním postižením pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Jana Remková -
Odezírání jako součást komunikace osob se sluchovým postižením
Sylva PŘIKRYLOVÁ -
Automatické odezírání ze rtů pomocí příznaků LipsID
Miroslav HLAVÁČ -
Automatické odezírání ze rtů pomocí neuronových sítí
Jakub Kovář