Bc. Aleš VÁVRA

Bakalářská práce

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

Blog as a tool of self-promotion: possibilities, examples, topics, recommendations
Anotace:
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky …více
Abstract:
Blog is a phenomenon which possessed the internet. It enables to publish thoughts and opinions just as easily as writing an email. The variety of blogs is as rich the internet itself, from the simple text blogs up to the very complex audiovisual kinds. Nevertheless its short history, the blog so far has gained milions of supporters and active users. Public Relations uses blog as one of the channels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13644

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁVRA, Aleš. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace