Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení – Bc. Aleš VÁVRA
Bc. Aleš VÁVRA
Bakalářská práce
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Blog as a tool of self-promotion: possibilities, examples, topics, recommendations
Anotace:
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky …víceAbstract:
Blog is a phenomenon which possessed the internet. It enables to publish thoughts and opinions just as easily as writing an email. The variety of blogs is as rich the internet itself, from the simple text blogs up to the very complex audiovisual kinds. Nevertheless its short history, the blog so far has gained milions of supporters and active users. Public Relations uses blog as one of the channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVRA, Aleš. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On resemblance of domain names: Clustering versus malicious actors
Ondřej Ševčík -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
Blog z hlediska účastníků komunikace
Martina NAVRÁTILOVÁ -
Blog ako nástroj self-promotion
Dominika Rafayová