Bc. Jitka SLADKÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's

Analysis of Marketing Principles Applied to the McDonald´s Corporation
Abstract:
In my bachelor thesis, I analyzed the marketing environment of McDonald`s corporation. In the first part of my thesis, I introduce the history and the term of marketing, global marketing and principle of franchising. I also explain a conception of the marketing environment, its analyses and potential positive or negative impacts they can infer. In the last chapter of first part, I acqui-ant readers …více
Abstract:
Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald´s. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 2685

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLADKÁ, Jitka. Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace