Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ

Diplomová práce

Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

The Importance of PR in Integrated Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of other Marketing Communications Tools
Abstract:
The thesis focuses on the importance of public relations in the field of marketing communications. Special attention is paid to the phenomenon of integrated marketing communications, with an emphasis on increasing the effectiveness of communication tools. Analysis and project explore a case study of a company conducting its business in an international environment.
Abstract:
Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDRUŠKOVÁ, Linda. Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe