Bc. Jana Dvořáková

Bakalářská práce

Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy

The Perception of the Truth through Mass Media and Advertising
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy vnímání, masmédia, reklama a pravda. Práce se zabývá pravdivostí médií. Podávání pravdivých informací v tisku, v televizním vysílání a na internetu. Jsou zde popsány etické aspekty reklamy a všeobecné zásady pro tvorbu reklam. Nastíněná …více
Abstract:
The topic of the thesis is the perception of the truth through the mass media and advertising. The thesis is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical section, the terms as perception, mass media, advertising and the truth are defined. The thesis deals with the truthfulness of the media, providing truthful information in press, on television and on the Internet. Ethical aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Hájková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáková, Jana. Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická