Nikola Valvodová
Bakalářská práce
Komponenty v Unity
Components in Unity
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komponenty v herním enginu Unity. V teoretické části je stručný popis prostředí Unity, za kterým následuje charakteristika komponent a jejich nejdůležitější parametry. V praktické části je navržen a implementován prototyp 3D hry, na kterém jsou následně popisované jednotlivé komponenty. K popisu komponent zde byl využit nástroj Unity in-Editor Tutorials.Abstract:
This bachelor's thesis is focused on components in the Unity game engine. The theoreti-cal part contains a brief description of the Unity environment, followed by the characte-rization of the components and their most important parameters. In the practical part, a 3D game prototype is designed and implemented, on which indivi-dual components are described. The Unity in-Editor Tutorials tool was used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valvodová, Nikola. Komponenty v Unity. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
3D plošinová hra vytvořená pomocí Unity Enginu
Albert KAUFMAN -
Generovaná 3D hra v Unity
Patrik SZKANDERA -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Vývoj 3D hry v enginu Unity
Ivan Usachev -
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Marek Majcher