Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender – Milan Slavík
Milan Slavík
Bakalářská práce
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Creation, Texturing and Rendering of 3D Objects in Blender
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje procesům tvorby, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender. Student představí různé modelovací techniky, postupy pro texturování a efektivní metody pro renderování 3D objektů. Hlavním cílem této práce je poskytnout studentům a začínajícím 3D grafikům komplexní povědomí o procesech vytváření 3D objektů v Blenderu a umožnit jim snadný přístup k …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.