Milan Slavík

Bakalářská práce

Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender

Creation, Texturing and Rendering of 3D Objects in Blender
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje procesům tvorby, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender. Student představí různé modelovací techniky, postupy pro texturování a efektivní metody pro renderování 3D objektů. Hlavním cílem této práce je poskytnout studentům a začínajícím 3D grafikům komplexní povědomí o procesech vytváření 3D objektů v Blenderu a umožnit jim snadný přístup k …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.