Nástroj na podporu sdílení zpětné vazby mezi žáky a vyučujícími – Mgr. Antonín Veselka
Mgr. Antonín Veselka
absolventská práce studenta CŽV
Nástroj na podporu sdílení zpětné vazby mezi žáky a vyučujícími
Student-Teacher Feedback Sharing Tool
Anotace:
Závěrečná práce popisuje problematiku zpětné vazby mezi žákem a učitelem. Zabývá se použitím digitálních nástrojů pro tuto zpětnou vazbu. Autor popisuje současné dostupné nástroje. Dále formou dotazníku zjišťuje, jaký je vztah jeho kolegů k poskytování zpětné vazby a využívání dostupných nástrojů. Na základě výsledků autor poskytuje postup k práci s jedním z dostupných nástrojů. Zároveň pak navrhuje …víceAbstract:
Thesis describes the issue of feedback between student and teacher. It deals with the use of digital tools for this feedback. The author describes the currently available tools. Furthermore, a questionnaire is used to find out how the author's colleagues feel about providing feedback and using the available tools. Based on the results, the author provides a method for working with one of the available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELKA, Antonín. \textit{Nástroj na podporu sdílení zpětné vazby mezi žáky a~vyučujícími}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/yeq7bl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku informatiky - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Usability evaluation of Web-based GIS applications
Grace Addo-Donkoh -
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Ševcová Ševcová -
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs