Žák s mutismem v běžné základní škole – Ivana LANKOČÍ KOVALČÍKOVÁ
Ivana LANKOČÍ KOVALČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Žák s mutismem v běžné základní škole
A pupil with mutism in a regular primary school
Anotace:
Hlavní výzkumná otázka zněla: Může být žák s mutismem úspěšně vzděláván v běžné základní škole? Dílčí cíle: 1. Analyzovat edukační proces vzdělávání žáka s mutismem 2. Určit vhodnost a použití podpůrných opatření 3. Popište a analyzujte spolupráci rodiny se školou 4. Analyzujte sociální komunikaci žáka a vztahy s ostatními vrstevníky a pedagogy 5. Porovnejte vzdělávání během prezenčního a distančního …víceAbstract:
The main research question was: Can a pupil with mutism be successfully educated in a regular primary school? Sub-objectives: 1. Analyze the educational process of educating a pupil with mutism 2. Determine the appropriateness and use of support measures 3. Describe and analyze the cooperation of the family with the school 4. Analyze the student's social communication and relationships with other peers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANKOČÍ KOVALČÍKOVÁ, Ivana. Žák s mutismem v běžné základní škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová