Sebereflexe v práci učitelky mateřské školy – Bc. Jana PISKOVSKÁ, DiS.
Bc. Jana PISKOVSKÁ, DiS.
Bakalářská práce
Sebereflexe v práci učitelky mateřské školy
Self-reflection in the work of Kindergarten
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá sebereflexí v práci učitele mateřské školy. Cílem této práce je zjistit jak učitelé rozumějí sebereflexi a zda ji v práci provádějí. Tato práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se zabývám profesí učitele mateřské školy a jeho profesními kompetencemi, neboť jedna z důležitých kompetencí je sebereflexe. U sebereflexe vymezuji pojem, význam …víceAbstract:
My Bachelor of Education work investigates the self-reflection at a daily routine of kindergarten teacher. The aim of this study is to find out how kindergarten teachers understand self-reflection and whether they use it at their work. This study is devided into a theoretical and an empirical part. In the theoretical part I investigate the profession of kindergarten teacher and its professional competence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PISKOVSKÁ, Jana. Sebereflexe v práci učitelky mateřské školy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebereflexe a profesní kompetence lektora dalšího vzdělávání v současné společnosti
Barbora Zítková -
Sebereflexe : klíč k profesnímu růstu učitele mateřské školy
Jana Jobová -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Sebereflexe učitelky mateřské školy v praxi
Hana Kolaříková -
Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka
Gabriela Ivánková -
Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ
Eva VEJVANČICKÁ -
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
Zuzana BÍCOVÁ -
Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole
Barbora GREMLICOVÁ