Marketingový plán konkrétního podniku – Bc. Michaela RAŠKOVÁ
Bc. Michaela RAŠKOVÁ
Diplomová práce
Marketingový plán konkrétního podniku
Marketing plan of a particular company
Anotace:
Má diplomová práce s názvem "Marketingový plán konkrétního podniku" si klade za cíl vyhotovit marketingový plán nejmenovaného podniku v oblasti stavebnictví v Děčíně. První část se zabývá základními poznatky, které uvádějí do dané problematiky a metodikou. Druhá část se snaží pomocí marketingových metod najít, analyzovat a vyhodnotit vlivy vnějšího a vnitřního prostředí působící na podnik. K tomu slouží …víceAbstract:
My thesis titled "Marketing plan of a particular company" aims to draw up a marketing plan for an unnamed company in the construction sector in Decin. The first part deals with the basic knowledge which deal with the given issue and methodology. The second part tries to find, analyze and evaluate the effects of the external and internal environment of the company using the marketing methods. To achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAŠKOVÁ, Michaela. Marketingový plán konkrétního podniku. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Aneta Vincentová -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová
Název
Vložil
Vloženo
Práva