Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ – Bc. Magdalena Pecníková
Bc. Magdalena Pecníková
Diplomová práce
Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Proposal of Content Marketing Plan for Start-up XYZ
Anotace:
Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány …víceAbstract:
This diploma thesis is a proposal of content marketing plan, which is based on the theoretical basis of content marketing and content strategy and on conclusions drawn from content analysis and A/B testing. The theoretical part of the thesis specifies the process of creating a strategy and presents types of content and means for its distribution. Practical part is dedicated to the content analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pecníková, Magdalena. Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém