Milan MOSNÁK

Bakalářská práce

Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva Obzor

Improvement of marketing mix services of cooperative OBZOR
Anotace:
cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb ve výrobním družstvu OBZOR, které se zabývá výrobou vačkových spínačů, domovních vypínačů, zdravotnického sortimentu, bezdrátových ovladačů a kooperací. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje obraz o marketingovém mixu služeb. V praktické části je představeno výrobní družstvo OBZOR …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing mix of services in the production team the horizon that is engaged in the manufacture of cam switches, home switches, medical sortiment, wireless controllers and cooperation. The work is divided into two parts. The theoretical and practical. The theoretical part provides picture of the marketing mix of services. The practical part of the production team …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21252

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOSNÁK, Milan. Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva Obzor. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe