Sabina Lišková

Bakalářská práce

Reflexe vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním z pohledu více aktérů

Reflections on the Education of Children with Social Disadvantages from the Perspective of Multiple Actors
Anotace:
Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí je velmi důležitou věcí, aby se děti mohly začlenit mezi běžné žáky základních škol a nevznikaly rozdíly. Doučující se snaží s dětmi probrat školní látku a zároveň jim pomáhají porozumět běžným každodenním záležitostem, jež nemají možnost poznat kvůli jejich rodinnému zázemí nebo situaci, ve které se nachází. Cíl práce byl zjistit, jaké jsou vztahy …více
Abstract:
Tutoring children from socially disadvantaged backgrounds is a very important thing, so that the children can be integrated among ordinary elementary school students and differences do not arise. Tutors try to discuss school material with the children and at the same time help them understand common everyday matters that they do not have the opportunity to know because of their family background or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lada Viková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lišková, Sabina. Reflexe vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním z pohledu více aktérů. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Sociální a kulturní antropologie / Sociální a kulturní antropologie

Práce na příbuzné téma