Reflexe vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním z pohledu více aktérů – Sabina Lišková
Sabina Lišková
Bakalářská práce
Reflexe vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním z pohledu více aktérů
Reflections on the Education of Children with Social Disadvantages from the Perspective of Multiple Actors
Anotace:
Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí je velmi důležitou věcí, aby se děti mohly začlenit mezi běžné žáky základních škol a nevznikaly rozdíly. Doučující se snaží s dětmi probrat školní látku a zároveň jim pomáhají porozumět běžným každodenním záležitostem, jež nemají možnost poznat kvůli jejich rodinnému zázemí nebo situaci, ve které se nachází. Cíl práce byl zjistit, jaké jsou vztahy …víceAbstract:
Tutoring children from socially disadvantaged backgrounds is a very important thing, so that the children can be integrated among ordinary elementary school students and differences do not arise. Tutors try to discuss school material with the children and at the same time help them understand common everyday matters that they do not have the opportunity to know because of their family background or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lada Viková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lišková, Sabina. Reflexe vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním z pohledu více aktérů. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociální a kulturní antropologie / Sociální a kulturní antropologie