Jakub Král
Bakalářská práce
Fashion marketing mladých start-upů
Fashion marketing of young start-ups
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam a aplikaci fashion marketingu v prostředí mladých a začínajících start-upů v oblasti módy. Klíčovým cílem je prozkoumat, jak tyto nové módní značky využívají marketingové strategie pro zvýšení povědomí a prodeje. Práce se dále zaměřuje na důležitost sociálních médií a jejich roli v moderním fashion marketingu, včetně vlivu na zákaznické chování. Zároveň se práce …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the meaning and application of fashion marketing in the environment of young and budding start-ups in the field of fashion. A key objective is to explore how these new fashion brands use marketing strategies to increase awareness and sales. The work also focuses on the importance of social media and their role in modern fashion marketing, including the influence on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Charvátová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Fashion – móda, která neexistuje
Lucie Kulhánková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši