Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. – Ing. Lucie Marečková
Ing. Lucie Marečková
Diplomová práce
Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.
Promotion Mix of GORDIC s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat současný komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. a posoudit účinnost vybraného prvku, kterým je odborný firemní bulletin GORINFO. První část diplomové práce je teoreticky zaměřená na hlavní specifika marketingové komunikace, samotný komunikační mix a nejdůležitější pojmy týkající se marketingového výzkumu a statistických metod vyhodnocení získaných dat. V …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current promotion mix of GORDIC s.r.o. and assess the effectiveness of the company bulletin called GORINFO. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The former focuses on marketing communication, promotion mix, and the most important terms relating to market research and statistical methods of data evaluation. The latter contains a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marečková, Lucie. Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace a back-test obchodní strategie využívající základní statistické metody na Forexu
Daniel Stašek -
Statistické metody pro vyhodnocení motivace zaměstnanců v podniku
Zuzana Koucká -
Statistické metody pro hodnocení kvality zdravotní péče
Kateřina Hejcmanová -
Chemometrické metody v plazmové spektrometrii
Veronika Faltusová -
Metody pro modelování rozšíření druhů
Václav Nevrtal -
Určování věku jelení zvěře (Cervus elaphus) dle Mitchellovy metody (Mitchell, 1963) a její srovnání s odhadem věku v myslivecké praxi v oblasti Šumavy
Luboš Kaufman -
Moderní metody a přístupy prostorové ekonometrie k modelování dynamiky trhů práce
Petr Kukuczka -
Evoluční algoritmy s využitím metody Novelty search
Adam Ulrich