Sociálně-pedagogická práce se strachy a úzkostmi nadaných dětí – Bc. Dominika Morysová
Bc. Dominika Morysová
Diplomová práce
Sociálně-pedagogická práce se strachy a úzkostmi nadaných dětí
Socio-Pedagogical Work with Fears and Anxieties in Gifted Children
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku strachů a úzkostí dětí mladšího školního věku nadaných dětí. Hlavním cílem práce je analýza strachů a zkoumání jejich intenzity u nadaných dětí v porovnání s jejich vrstevníky. Teoretické části práce se věnují specifikaci dětských strachů uvedeného vývojového období, emocionálně-sociálním charakteristikám nadaných dětí a nakonec možnostem sociálně-pedagogického uplatnění …víceAbstract:
The thesis focuses on issue of fears and anxieties in school-aged gifted children. The principal aim is the fear analysis in gifted children in comparison with their peers (without giftedness). The theoretical parts are engaged in fear specification in certain developmental level, also emotional and social characteristics in gifted children and socio-educational practical application to help children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zveřejnit od: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Morysová, Dominika. Sociálně-pedagogická práce se strachy a úzkostmi nadaných dětí. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová -
Děti mladšího školního věku v digitálním světě
Kamila Jančíková -
Výchovné přístupy rodičů a prarodičů k dítěti mladšího školního věku ve vícegenerační rodině
Anna Pikartová -
Rizika užívání sociálních sítí dětmi mladšího školního věku
Tereza Beranová -
Prevence infekčních a neinfekčních chorob u dětí mladšího školního věku
Alena Dvořáková