Bc. Lucie KAPUSTOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s. r. o. na český trh

Launching of EUROHUNT, s. r. o. product on czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s. r. o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s. r. o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT …více
Abstract:
The goal of this thesis is to make a project for launching of EUROHUNT, s. r. o. product on czech market. The thesis consists of three parts. The first part contains theoretical knowledge pertaining to this problem. The second pratcial part is aimed at analyzing EUROHUNT s.r.o. and its product, a warning mechanism for game. This part contains a profile of the firm and the product, market analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor: 11138

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAPUSTOVÁ, Lucie. Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s. r. o. na český trh. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 08. 2029

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.