Role učitele společenských věd v současné společnosti – Bc. Veronika PEŠKOVÁ
Bc. Veronika PEŠKOVÁ
Diplomová práce
Role učitele společenských věd v současné společnosti
Teacher of humanities in contemporary school and society
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí učitele společenských věd v současné společnosti. Práce je rozdělena do 5 kapitol.V teoretické části je pozornost věnována historickému vývoji vzdělávání u nás, charakteristice učitele, charakteristice předmětů Občanská výchova a Základy společenských věd a osobnosti učitele společenskovědních předmětů a dosavadním výzkumům se společenskovědním zaměřením. Praktická …víceAbstract:
This master thesis deals with the topic of social sciences teacher's status in the contemporary society. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the historical development of the education in the Czech Republic, the characteristic of the teacher, the characteristic of social studies and recent social studies researches. The hypotheses are defined in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Cingelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Veronika. Role učitele společenských věd v současné společnosti. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva