Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce – Jana GORYLOVÁ
Jana GORYLOVÁ
Bakalářská práce
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
Implementation of regional marketing in development of selected region, municipality
Anotace:
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj …víceAbstract:
Marketing can be broadly applied not only in the manufacturing sector but also in many other areas of life. It can be successfully used to promote regions and villages. This particular type of marketing brings together many other varieties of marketing: marketing of non-profit sector, marketing of services, marketing of tourism or marketing of regions. The usage of marketing for promotion of regions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GORYLOVÁ, Jana. \textit{Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymaeq6/.
Jak správně citovat práci
GORYLOVÁ, Jana. Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva