Tereza Hrňová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

An Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Hotel
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at the Hotel Abácie & Wellness in Valašské Meziříčí. The theoretical part focuses on hotel classification, customer satisfaction, the impact of reviews, satisfaction surveys and social media, and the importance of Customer Relationship Management. In the empirical part, customer satisfaction was analyzed through a questionnaire …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků v Hotelu Abácie & Wellness ve Valašském Meziříčí. Teoretická část se zaměřuje na klasifikaci hotelů, spokojenost zákazníků, na vliv recenzí, dotazníků spokojenosti a sociálních sítí a důležitost řízení vztahu se zákazníky, neboli Customer Relationship Management (CRM). V empirické části byla provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrňová, Tereza. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi