Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu – Tereza Hrňová
Tereza Hrňová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
An Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Hotel
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at the Hotel Abácie & Wellness in Valašské Meziříčí. The theoretical part focuses on hotel classification, customer satisfaction, the impact of reviews, satisfaction surveys and social media, and the importance of Customer Relationship Management. In the empirical part, customer satisfaction was analyzed through a questionnaire …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků v Hotelu Abácie & Wellness ve Valašském Meziříčí. Teoretická část se zaměřuje na klasifikaci hotelů, spokojenost zákazníků, na vliv recenzí, dotazníků spokojenosti a sociálních sítí a důležitost řízení vztahu se zákazníky, neboli Customer Relationship Management (CRM). V empirické části byla provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrňová, Tereza. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ