Lukáš Petr
Bakalářská práce
Fair Trade a český spotřebitel
Fairtrade and the Czech costumer
Anotace:
Práce se zaměřuje povědomí českého spotřebitele o konceptu Fairtrade. Téma bakalářské práce je Fairtrade a český spotřebitel. Cílem práce je vysvětlit pozadí za pojmem, hnutím a tržním přístupem. Na základě dotazníkového šetření práce vyhodnocuje, jaké je povědomí o logu a pojmu Fairtrade českého spotřebitele.Závěrem práce je, že povedomí českého spotřebitele o pojmu Fairtrade je stále velmi malé. …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the Czech consumer's awareness of the Fairtrade concept. The topic of the bachelor thesis is Fairtrade and the Czech consumer.The aim of this work is to explain the background behind the concept, movement and market approach. Based on a survey, the thesis evaluates awareness of the logo and the concept of Fairtrade of the Czech consumer.The conclusion of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Etika získávání a zpracování informací o konkurenci v komerčním prostředí
Daniel Holásek -
Etika a korektnost v reklamě
Tereza ŽÁKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva