Návrh komunikačního plánu pro cílovou skupinu rodiny s dětmi a aplikace pro Techmania Science Center. – Kateřina FOREJTOVÁ
Kateřina FOREJTOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro cílovou skupinu rodiny s dětmi a aplikace pro Techmania Science Center.
Proposal of communication plan for the target group of families with children and applications for Techmania Science Center.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu cílové skupiny a vytvoření pro ni vhodného komunikačního plánu a to konkrétně pro Techmania Science Center o.p.s. Téma bylo zvoleno z důvodu osobní znalosti společnosti. Cílem práce bylo prostřednictvím dotazníkového šetření analyzovat cílovou skupinu a na základě zjištěných informací navrhnout komunikační plán zahrnující moderní trendy v komunikaci. V práci …víceAbstract:
Topic of this bachelor thesis is the target group analysis and creating communication plan suitable for this target group for the particular company Techmania Science Center. The subject was chosen because of personal knowledge of company. The object of this thesis was to identify the target group through a questionnaire survey and based on the new information propose the communication plan including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOREJTOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh komunikačního plánu pro cílovou skupinu rodiny s dětmi a aplikace pro Techmania Science Center.}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/yml2za/.
Jak správně citovat práci
FOREJTOVÁ, Kateřina. Návrh komunikačního plánu pro cílovou skupinu rodiny s dětmi a aplikace pro Techmania Science Center.. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v propagaci fitness služeb
Marek Sviridov -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ilona Murárová -
Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou
Hana ŠOTTNÍKOVÁ -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Thi Thu Phuong Lai -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace pro firmu Hranatá koule s.r.o.
Kristýna Makovičková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal